събота, 16 януари 2010 г.

Арменци

Събирането заедно на повече историци, че арменците са били сред последователни групи племена арийски произход, определени като етнически европейските народи хинди, и се установява на Балканите [т] или в Tsalip в северната част на Гърция [т]. След това той се върна с техните Alfregeyn Altracien и в Мала Азия, преминаващи през Босфора и Дарданелите, както и проникнали в Мала Азия, по време на Ефрат към върха, и преодолял Хети, населението, живеещо в тези места и смесени с тях, за дванадесети век пр. Хр. M. И после слизат от планините на Южна равнините и се смесиха с хората Aloorarto [т]. Също така, при условие че племена на сирийците и халдейците обединени жители там. Арменски народ е бил създаден, за тези елементи и на арийската Aloorartip и хетската, племената от региона и, и племена, заселили в източната част на Анадола, и това е за седми и шести век преди новата ера. В онази епоха започват да се появяват на надписите на думата "Армения" и погледна за арменския народ, тъй като шести век преди новата ера, характеристики, които ги разграничават: от средно-висок, в близост до двореца, и черепа на широки, и са изправени пред все по-слаб от стегнат, черна коса Alvahm, широки гърдите, устните Almmtlitan на капацитета на челюстта и силата, и тонизира на бузите, носа, и Кена, и склонността на кожата към тен, и разграничаване на хората най-важните психологически качества: спокойствие и издържат на жизненост и способност да дава резултати.


Арменски история

Древна история:

Не са арменците от древни Mounap и контрол. Обсег на дома на вавилонците, асирийците, мидяните и персите. В Мустанг бе избран управници на страната на арменците често, те обещаха да плащат данък за изпълнение на административните запазвайки своята независимост, а след това става Армения Saturabip (Графство), принадлежащи на Персийската империя, при царуването на Кира. След арменците помогна на персите в лидийската бе в състояние да свали държавата Дикран бен Iraont да Армения Saturabip Независим, но Дария, цар персийски, той прекарва всеки опит за независимост. Са били засегнати от арменците, в тази епоха, в традицията на персийски стил на живот, доходи, език и много персийски думи.

След нашествието на Александър Велики Армения става независима
царство под властта на Александър себе си, който е назначен арменски съюзник Mehran на престола, семейство който се е произнесъл Iraont марципан. След Александър Seleucids пое управлението на страната, Армения е разделена два основни раздела: Велики Армения и Армения, Мала поканени по-късно Киликия (Qiliqip) в допълнение към две малки царства: Sofin и Kumageni.

Той е повлиян от арменската цивилизация елинистическата значително, и че това, което е 321--190 г. пр. Хр. M. Той е назначен Антиох III Ardashes първи управител на Армения и Велики назначен «Министерството» към Мала Армения, след смъртта на Антиох се Alormenian царе Seleucids, а след това се присъедини към неговата Ardashes Армения Мала след смъртта на министерството, и обединени в страната, и установи собствеността на своите членове управляващата фамилия, и е продължило в продължение на почти два века от време ( от 189 г. пр. Хр. м. до първата година след раждането) и е поканен в семейството Alardachesip Сред най-известните царе Дикран втора специалност (94--55 пр.н.е.) ..

Тъй като първата календарна година стана Армения Kalkrp блъскат между перси и римляни, персийци пометена дома Faihalfon Рим, а той се бори да ги римляните Вместо това, те се обръщат към персите. Що се владетели, които използва на персите и римляните на двете воюващи страни са се споразумели за персите и римляните по времето на Нерон да сложи край на войната между тях, както и откриването на царя на Армения е брат на царя на Персия, персийски Dirtad от една страна, и името на семейството Dirtad Alargounip семейство, беше осъден на 66 години до 429 м, а месец царете на това семейство Dirtad II (217--238 m), която се нарича също Khosro I Велики, и Dirtad трети приел християнството и е работил за създаване църкви.
През 387 "АД на римляните и персите се споразумяха за разпределението на Армения в две, едно към византийската държава, правото на второ място, много по-голяма Сасанидско състояние. Тъй като годината на 429 връща Армения, които са причинили на държавата Sasanian satrapy Persa, и остана така до годината 634 "АД. Персите се опитали да направят иранци и арменци, принудени да напуснат религията си на християнството, но срещнах съпротива?, Който беше водена от «Wartan Mamicuan» като ги изоставят своята идея.

Различни условия на арменски служители на кобила относно условията на арменците на персонала, Византия, които са работили за развитието на региона, под наблюдението на пълно участие, както и обработката на арменците като граждани на ромеите, но религиозна вражда в детайли с тях сайдинг с Византия, персите постепенно. В края на седми век "АД, арабите на сцената на историята.


Арменци и араби:

В ерата на Умар ибн ал-Хатаб отиде арабски кампания, водена от бен Ayaz овце в равнините на острова и арменски земя, докато тя достигна Bdles Bitilis Тогава начело на миксер Calatia (Lake Van) и събирането на данъци Ayaz, след което се завръща в Левант, в ерата на Осман ибн Affan арменци са били подложени на арабите първи път, и това беше за една година е 24 или 25 / 645 или 646 "АД. През 33 AH / 653 CE, проведе мирен договор между араби и арменци арменски състояние да бъдат освободени от данък три години, а след това го налагат след мобилизацията на 15000 Рицар на почит пари, за да помогнат на арабите в техните войни, и обеща арабски емирства арменски независимост, а не да изпрати един от първенците или ръководители арабите само ако предварително от римляните, и се държат на управляващата Теодор Arashtoni на арменци, страната Alkrj. Споразумението не се възхищаваме на византийския император провалихме Армения и Sdth арабски, арменски сили заедно. В ерата на Омаядска арабските завоевания разшири разпространението на всички арменци, и да, на страните, арабски и арменски, в ерата на добри отношения Muawiyah, и посети управител на Армения Грегор Mamicuan Дамаск и беше получена от Халиф Muawiyah добре дошли.
По време на царуването на Абдул Малик бин Маруан, и той беше губернатор ожулвания и OC Армения Армения Армения свидетели на нашествие на нарушения, причинени от хазарите на страната, и да влезе на византийския император Юстиниан II Армения да вземе реванш от араби и арменци заедно, а след това нарушени отношения между арменци и араби, арменци двустранен първенци като той се върна към арабите и време, за да ром, и някои райони на Армения е била прехвърлена по това време между двете страни, и много от спорните арменски първенци на властта между тях.
Управителите арабите след откриването на Армения са взети въз основа на града Дебели. Един град, който е взет от персийския сатрап основава преди Ислямска завоевание.


В ерата на Абасидите включително ОАЕ стана Армения Армения и Азербайджан [т] и остров страната, беше избрана за член на Абасидите Халиф Ал Абу-Абас кръвосмешение брат Абу Джафар ал-Мансур и владетел на остров, Азербайджан и Армения, в ерата на Абу Джафар бяга в Армения и много арабски племена заселили в, е в полза на византийския император Obojl След много битки с него специално. Сахак Bakrdoe след това назначен управител на Армения.

В моята ера на Махди и доброто, арменци автономна провинция, и се регулират от арменски патриарси(Кои са ръководителите на арменската емирства), и отдаваме почит на Абасидите оценки на държавата.

В ерата на Mu'tasim Alovchen едно око на Армения и Азербайджан се превръща в боец Khermi вратата, той се обръща към последния византийски император, който се хвърли към спасение, и нахлуване в страната, Balhamyat арабска тирания, но семействата Alovchen на вашата врата (годината 222 AH), за да направи завръщането на императора в страната си.

The Crown Халиф Ал Mutawakkil Юсеф Мохамед Бин фактор на Армения в 236 AH, не е подобряване на управлението и злоупотребява с действията си и улови някои глави и ги прати да Yazid. Арменци и гняв да го Йосиф и отстъпи и го убил в 237 AH, той привлече Mutawakkil BGA Sharabi на Армения е ужасяващо да се успокои. Mutawakkil и прие нова политика при паметника ожулвания и OC бен Scempat Bakrdoe Началника на началниците на Армения в 246 AH / AD 861. Този принц и могат да бъдат предмет на ръководството на арменски първенци също помогна на арабите, поправени цар на Армения и признати от царя и византийски съюз с него.

Изхождайки от тази дата, на семейството изключи Bakrdoep (Alpegratip или Abajratip) Армения, и царе управлявал от 272 година до 464 Е / 885 до 1071.
Политиката на царете на това семейство, насочени към поддържане на баланса между араби и византийци и да стоят неутрални между двете страни. Сред най-известните царе на това семейство, ожулвания и OC втора заглавието на Абасидите Ал Халиф-Bashahnchah арменци и ожулвания и ОС III, известен Barahim който премества столицата в града на "Аз" и играе в страната му градските и в културно отношение.

ОАЕ арменци след това започнаха да се разминават и няма единство и хармония, и се превръщат в слаби държави на всяка политика, Vetoalt от неуспехи и поражения, и започна, след атаки на Селджук турци, и видях един принц да се откажат от Dwylth император на Византия срещу област Сивас в Мала Азия, а след това се водят от четиредесет хиляди на мъжете си в областта, е първата голяма арменски миграция на изток, нарушаващи област, следвана от имиграцията, беше краят на Големите членка на Армения и рухването на Bakrdoein, както и разработването на духовенството византийците си ръце на епархии, манастири и богати.

Е страната на Армения в епохата, през която арабски правило по отношение на важни икономически, това е огромен брой търговци и конвои да минават през посредничеството им между Черно море и Месопотамия. Географи са разработени в описанието на търговските и военни пътища. Един от най-важните задължения на управителите мюсюлмански контрола на безопасността на тези пътища.
Armeană между 464, 1335 AH / 1071 и през 1917 г.


Велика Армения:

Селджук акции започва на Армения от 434 AH / 1042 и успя да отблъсне римляните да започнат атаки с непобедима крепост, която защитава страната, но Seljuks, които бяха заети от «» I "и" остър »не дойде при 463 AH / 1071 да се превърне Армения« византийски »по върховенството на Seljuks, след битката Mlazkurd (Mlazjrd), който спечели по Алп Арслан на ром. Армения и разделена между много Sjawkip електорат миксер Sagman, установени от Арктика, Emarat Khoi Salmas и Sasson.

По това време, сила започна Alkrj се появят. След като свободното си страна, от време на управлението на Селджук турците заети северните и централни провинции на Армения. Ситуацията остана така до появата на монголите, които нападнаха алгоритъм и Хорасан, Иран, Ирак и Северна Индия и страната Alkrj, Мала Азия, и прекарал аванс от монголите всяка цивилизация в тази страна.

Остава арменци и дължината на дванадесети век до петнадесети век, страдащи от Alakedzahat Turanism монголски и (Селджук и туркменски), след смъртта на Тамерлан предмет на правилото за Армения Узун Хасан (Хасан ал-Tawil) на Voorburg Giwnlo (1453--През 1478), който управлява страната на Иран и страната Alkrj и Армения. В тази епоха започва Turkmens са доминиращата част от Армения, както и местни и Genocidein кюрди, и са имигрирали в Армения и Мала Азия Turkmenitan племена са: Aq Giwnlo (бели овце) и Кара Giwnlo (черна овца) и се установява там. Смъртта на Узун Хасан (годината 882 AH / 1478)Маркирано разпадането на собствената си алчност и шахът на Иран Исмаил I, в които, както той отиде в страната постепенно се включва всичко, което е ляво, особено Армения. Но това разгневи съсед Османската Мохамед II (Фатих Цариград) караница избухна войната между тях, и е в резултат на която Армения под властта на османските нашественици.

Шах Исмаил и се опитва да възстанови земята след смъртта на Мехмед II, Селим съм го разклати за втори път и взе цялата страна на Армения.

В началото на седемнадесети век, се Абас аз шах на Иран на територията на арменския Арарат от османските турци, и нахлуват Азербайджан, турците са върнати и окупира страната, Шах Абас осъжда на изгаряне на територията на Арарат и църквите, докато няма никаква полза да си врагове от нещо. Принудителна хората на страната на арменците да напуснат, които възнамеряват да Исфахан, където е установен на шаха, които са напуснали града той ги нарича «Julva». Тогава тя беше на лидерите на кюрдите в предаването на въздействието от страна на Армения от ръцете на персите в ръцете на турците, тя се превърна в отговор с течение на времето много райони са обект на техните правомощия, абсолютно, и да продължи боевете между персите и на османските турци в период до 1037 AH / 1627 до мирния договор, подписан между тях изоставени на територията на която Шах арменци, страната Alkrj на турците.
През 1148 AH / 1735 върнат в страната, принадлежащи към Емирство Alkrj Nadarshah, който е в състояние да опрости нейното влияние върху Армения. Но когато видя, че той не беше в състояние да защити страната от турците ляво на руснаците е защитен, постави ръцете си върху руснаците това наследство, която е разширила правомощията си първи път части от Армения, и им даде право, след като отказали Nadarshah-Халифа от страната на Цезар.

По този начин страните в конфликта се присъедини към новата партия са руснаци и е първата борба между руснаци и персите, за да Jnzerp града и завършва Hudaybiya Gsattan което той създаде на границата между страните от Кавказ по Русия и Персия. Тогава изменя границата AH 1244 / 1828 и се превръща в голяма маса на планината Арарат е на границата между трите страни се конкурират, и отивам по голяма част от магистратите на Армения към върховенството на християнски цар, тъй като текстът на мир да бъде на християните право да имигрират в този район, като се възползва от граждани на Шах на арменци, най-имигранти, заселили в район «Карабах», които те са били получени от населението на азерите и Otnohm средата.

Спорът между руснаците и турците, между турците и персите се намеси, когато Англия, Германия, и турците са били принудени да напуснат територията на «рискували» арменски на Персийската държава.
Също води спорът между руснаците и
турците към светите места в Армения към нова война, известна като Кримската война, и че е бил между 1853 и 1856, и като войната приключи, Армения се радваше на двадесет години мир, а след това отново избухна война между Русия и Османската империя, приключила Hudaybiya Сан Стефано, което беше потвърдено от съдия Берлин през 1878 г. и изоставени от Турция за Русия за всички географски ширини по протежение на Руско-турската граница, на старите, както и всички страни от Карс Ардахан и Батуми.

Арменците първи мигрират към царска Русия се водят от идеята за свобода и сигурност, обаче, Русия е бързо да въведе политика на интеграция и прекратяване на расови и религиозни различия, и иска да направи провинция на Русия Армения, арменски училища бяха затворени и се намесва в избора «Gatliq» арменски религиозен лидер.
Останалите арменците в Турция само забранено да носят оръжия, и всяка от тях е да се устои бунт. Тогава дойде на султан Абдул Хамид десетки хиляди кюрди, бедуини, и ги заведе в арменските региони, и установи тях въоръжени батальона кавалерия Balhimidip известно, грабежи и унищожение на арменците в страната. Това доведе до кланетата в Sasson Krbot и Трабзон, Ерзурум и Диарбекир Ozranjan и Bdles, Мардин, Кайсери и Сивас (Кесария), и потиснати демонстрации Hnchak арменската страна в Астана.
Арменците започват да Русия, въоръжени с помощта на своите братя в Турция, Русия Fajavc на нарастващата популярност на арменци, татари, и въоръжените Азербайджан и кариерата си на арменци, и което е довело до сблъсъци в Баку през 1905 година. Когато те иззети страна на ЕС и за напредъка на управление в Турция е в ръцете на арменците да му помогне. Когато султан Абдул Хамид премахнати Конституцията на правото на жестоко преследване на арменци, тъй като тяхното право на такова преследване в края на османските турци извършва политиката на турския народ. В резултат на това, на жертви, много от арменците в Турция, както и миграцията на останалата част от тях към Сирия, Ливан, Египет и Кипър.
Мала Армения (Кралство Киликия):


След атентатите започна на Seljuks Армения взе масовите миграции се насочват към арменски Киликия, също получава голяма част от арменците в страната Крим и Muldwip, Унгария и Полша.

Принц Робин Bakrdoe могат да съберат членове на арменската общност в Киликия и създава царство известни Boermenep малък (472--776 Е / 1080--През 1375), и е на път, според който кръстоносците. Взаимоотношения се увеличи между страните, а Насър арменци кръстоносците. Когато правило да се предадат на семейството на цар Hitom са срещнали трудности главен страната, Valslajqp и Роман в Mamluks изток и на юг, и искаше да се възползва от огромното сила в Близкия е монголите, се проведе с Хан «Манго внук" на Чингис Хан споразумение предизвика гнева на крал Захир Baybars Стартиране на 664 д военна кампания заляла Киликия, сплескани след атентатите на държавата на Киликия Mamluks до времето на султан Ал Малик-Ашраф, когато Mamluk армия обсажда града на Сисе, председател на Държавната от Киликия, и открит през годината 776 AH / 1375 г. е похарчила за състоянието на Киликия (Малка Армения).
Арменци (1917--1991):

Република Армения става независима малки независими лица в рамките на Съветския съюз [т] и е направил с Република Азербайджан и Грузия като единен субект нарича Република отвъд Кавказ.

И тъй като 1936 са пряко свързани със Съветския съюз и неговите републики става най-младият от пет години. Съветският съюз се е опитал да направи център привлича Армения арменската диаспора в света. През 1991, след разпадането на Съветския съюз и обявяването на независимостта на своите републики Армения става независима държава, след това стана член на Асоциацията на страните от ОНД [T. Orminp (Република --)].
Арменците в света:

Арменски имигранти живеят в повечето страни от Азия и европеизация за подпомагане на американските, те са в общности, Иран, Индия, Турция и Австрия, Унгария, Полша, Франция, помага американец в Египет, Сирия, Ливан и Ирак. Източниците се различават по брой, отиде в някои те са не повече от два и половина милиона евро и други източници достига до десет милиона евро. Известният арменски постоянство и майсторството на работата. Упражнения арменски търговия и важни отрасли в страната, в която утрешните граждани. Те говорят на езика на новото си допълнение към арменски език, който те учат в арменските училища на техните собствени.
Християнството и на арменски

Вероизповеданията и по страни, засегнати от арменци, управлявал страната от перси и гърци, са напуснали тези страни марки религиозни вярвания духовно на арменската нация, е почитането на Бога «Ohoramzda» и Бог «Митра» представител на слънце, светлина и огън на персите, арменците са били наричани «Още», се поклониха като богове други, съответстващи на гръцки богове, и се появява в съответствие с местните форми на арменците.

При появата на християнството са станали последователи и поддръжници на арменците, и са пострадали от преследване в дните Khusraw (230 година от н.е.) и Dirtad III. Тогава царят Dirtad приел християнството и превръщането му в официална държавна религия в 310М-вероятно не. Той е повлиян от Бен аз известно Mounor Грегор. Осъден на арменците към християнството от всяка страна в света, и се превръща Грегор Върховния президент на Църквата на Р «католикос». Той е съпротива от страна на християнски свещеници, езичниците на богатите, но бързо се разпространява. И царят съгради града на Etchmiadzin (Ooajmyazen) да бъде седалището на религиозни Катедралата Top (Gatliq). Утре Грегор просветен покровител на Армения, и да си приписва църква става известен като Григориански арменската църква.

И арменската църква, независим от другите християнски църкви и призова 506 m от Светия апостолическа църква и в университета. И арменската църква от деветте нива на обслужване на дълга, първата Gatliq (католикос), което е най-големият религиозен и духовен орган на арменци, и арменската Catholicosate центрове на един Etchmiadzin (в Република Армения), а друга Antelias в Ливан, известни като "Catholicosate на голямата къща на Киликия».

Е влязъл в арменската църква Вселенски събор на църквите през 1962 г. и работи активно в движението на църквите се събират Kkaddonip.
Език и литература

Обединява учени, съвременен език, арменски език независим взвод от семейството на европейските езици хинди, няма клонове или езиците, произтичащи от тях, и смята, че изображенията и символите, издълбани в скалите открити в долината на река ARAX може да бъде примитивна форма на древните арменски текстове.

Не знам арменски език знака на собствените си само в началото на пети век от новата ера, е в състояние да «Месроб Mashidots» Mesrop Mashdots Година 405 "АД да измислят герои, като се възползва от адекватността на арменски книжовен език и овладяването му от основните езици на време, един елинистическата, персийски, и сирийски. Тя се нарича арменски език, формулирани от Азбука «Грабар» krapar, И за да отстрани имаше език, говорен от арменците бяха поканени «Achkarabar» Achkharapar. Азбука Месроб, състояща се от тридесет и шест символа написана от ляво на дясно, след това се добавят към нея, след като два знака.

Първите действия, предприети от арменската азбука след превода на Библията на арменски, както и да преведат християнските ритуали, които преди това са били прочели, нито в Персийския или сирийски, или гръцки език, според области и региони под влиянието на един от нейните езици.

Последвано от широко движение превод се разпространили от пети век до средата на седми век, създаването на поколение, обучени в Армения, следвани от движението на историята, за да определят арменци от тяхната история. Сред най-известните историци Akhurini Моисей, който е роден в края на шести век. Постави своята книга «История на арменския» нация и да го върнат до 2000 години пр. Христа. Той пише тази история в разказ и поетичен начин инциденти interojected писател от старите песни и народни приказки, устни и ефекти на кодекса. И историци «Govon» chronicled на арабите, които да влизат в Армения, И«Arystajos», който е видял нашествия от Seljuks.Също така, някои учащи лекувани научни теми се въртят около природата, математика и география, тъй като в началото на седми век.

Косата е започнало да се организират в по-ранните векове на християнството, събрана от много стихове и музикални композиции, и е наречен Mncdha «Acog» всички поети или Qawal, те пеят песни Zjalon епопея на крале и герои и похвала Balehthm и комедиант Iturnmon от звука на музикални инструменти. И какво песни е моето възпитание, и прехвърлянето на приказките на персите и кюрди, и е била вдъхновена от легендите на Индия и Гърция.

Въпреки това, на арменски зона фолк епична формира между деветия и тринадесети, и се записва на арменски местен диалект, и най-известния епос на Дейвид Alsasoni която представлява борба на арменския народ.

Известни поети и теолози на арменците, за когото Henwrhale Narcisse, който е привърженик на използването на народен език, а най-значими стихотворения «плач Oorvh», който се състои от 4000 къща на косата ми. Авторите на Църквата също Месроб, която се споменава той иMkhittiar или Mekhettiyar който основава религиозен институт през ХVII век, той започва да пише и превръщането на учениците си и мента книги и до днес неговата фирма един от центровете, които са се разпространили от арменската култура на различни държави, където има арменци. Отвори арменци, които са мигрирали към Киликия на Западните литература, и влезе в косата елементи, които не са били известни Kalocef, прежди и се влияе от това, насочени за обхвата на религията.
Остава езика на класически език на изразяване, и губи своята жизненост и свежест, а след това бавно към изразяване на живот на говоримия език на всички езици говорят «Alochkarabar», Което е станало на езика на писане и четене, и езика на произход (Algrabar), това, което остава на езика на религиозните молитви и химни на арменците. Това доведе до наличието на две писмени от арменците днес: Източна говоримия език и писмени наскоро в Република Армения и Иран, и Западна език с разпространението на арменски емигранти, са най-близко до езика на Algrabar.
Изглежда, че косата е по-щастлив в Армения себе си, въпреки че е имало писатели арменци помня техните марки се позова на арменската история.Авторите «имигрант» арменски обичайните сделки сами по себе си литература, относно самоличността между Ormenithm и родината си, в която те живеят, някои са напуснали арменски език и писмен език на страната да предприеме нови Kalkateb американски арменски Уилям Сароян. Той е автор на някои от арменците, живеещи в арабския свят и на арабски, включително редица известни писатели и журналисти, от най-старите Rizkallah Hassoun, които публикува във вестник «огледална случай» и тя съответства Тарифи Shidyaq, включително и Adib Ishaq [т], който е работил в областта на журналистиката и литературата.


T. C.


Арменска музика

Арменска музика, повлияна от музиката на Сирия и гръцка музика - Византия, и страда от пост-византийски турската музика, които са ясно отпечатък в народите от Близкия изток. Корените на арменска музика за около три хиляди години, както и надписите датират в някои места на археологически първото хилядолетие пр.н.е., откриха, че тя е била в тази епоха, музикални инструменти, на флейта с пет дупки, изработени от злато, бронз чинели. Е взел музика, когато арменците, между трети и четвърти век преди новата ера. М, са със специален опера епос, датиращ от шести век преди новата ера. M.

Стабилността на държавата времето на цар Дикран втората голяма Дикран II (95--55 пр.н.е.). Важна роля за появата на арменската национална музика, с песни и стихотворения еволюира. И повдигнати ленти на пазачи на храмовете и qawwali певци и певици, които са допринесли за снабдяването на музика и пеене своите творения. Истинското началото на елинистическата епоха на музика и пеене в Армения.

Той започва да пее арменски, един глас монофонични, Binchad предания под звуците на музикални инструменти. Поетите или с вокалиста Стихотворението, че е поискана от мелодията, която ще се стреми да бъде косата му, а понякога и назначен музикален съпровод, и песните, получили най-сватби и погребения. След разпространението на християнството, е имало религиозна музика и се различават по своите резултати и мелодии на популярната музика. В «Псалми» В началото е от текстовете на богослужебни химни, и след това започнете да пишете религиозна поезия е вдъхновена от псалми и духовни потребности на арменците. И арменски мелодии са тъга си страданията на арменския народ в историческия си поход.

Стълбища арменски музикални въз основа на взаимната зависимост на видовете варира (измерение е четири tetrachord) И договорите (пет измерения pentachord) [T. Музика], като това, което беше в древна Гърция. Въз основа на това, музиката подчертава арменски Kalpizentip, персийски, арабски и турски, е музика «Mkrotonip» microtonic Това е, те зависят от инсталиран на малка част от измерение Tunaini тГде стълби се характеризират с използването на интервал Източна двустранни Almazidp увеличен секунди, Какъвто е случаят с музика като цяло. Все още е случаят в много от арменски народна музика центъра на мира не е естествена честота. Съвременната арменска музика, те са полифонични (Bolefonip) полифонични Това е вярно за църковна музика, както добре.

Според исторически източници на музика, между десети и петнадесети, за развитието на изкуството на музикални инструменти, като квартет китара низ и осем сухожилия, както и нов интерфейс на тръбата, и закона и Alorganon, също разработени концепциите на играта и съставяне музика.

А модел появиха на пеене и музика известно, през седемнадесети и осемнадесети век изкуството на любовта, благодарение на фондация Kochag Nhabiyd K. Nahabéd Разпространението на това изкуство с арменците в страните на местоназначение и емигранти, и преодоля музика саз Саз Това се е разпространил благодарение на популярна музика, изпълнявана от арменците стар музикант's композитор, който е бил в много случаи, автор на стихотворения опера или на един от narrators от епоса мюзикъл "Коса".

Дякон Юън Макгрегър и се опитайте Kabacaelian Крикор Kabssakalian Преструктуриране на везни и стари мелодии писал много сложни и маркировки, с цел разработване на нови музикални клавиши азбука включват всички снимки и музикални мелодии на древните арменски музикални интеграция на блоговете и византийския Изток, които, макар и да не успее напълно, то поставя основите на съвременната информация тежести арменска музика.

Изчезнеш заедно с музиката зад музиката на съвременни арменски съюз, и арменски композитори започва да пише на музикални конкурси според шаблоните банка; тях: Дикран Joukjian Дикран Djoukhadjian Кой живее в Истанбул (Турция) между 1830 --През 1898 г., а хиляда опера Опера «Крал Orchag II» Le Roi Archag II Кой е в началото на развитието на европейските опера, когато арменците.

Сред най-важните фигури в историята на арменската музика: Монах Comidas Комитас (1869--През 1935 г.), който е роден в Kutinp Западна Мала Азия и умира в Париж, е бил кръстен Националната консерватория в Ереван, на столицата. Comidas е основател на арменски класическа музика, събирането на народни песни и мелодии за музиката, която формулира националните, знаеше Almtdila на музиката на Изтока и Запада заедно, да разберат как елементи най-жизнените, най-известните на национално ниво, и работи внимателно, за да излязат на високи художествени форми, които отразяват дълбочината на народната творчество аромат и мъдрост.

Comidas първо учи в Тбилиси Тифлис В столицата на Грузия, след това в Берлин, където продължава обучението си по композиция и пеене, лидерство, музика и образованието и науката и философията. Най-известната работа «маса», които поставиха я изменения или корекции режим От кръчмата и народни песни, Vsagha въз основа на необходимите хармония за хорови песни на квартет, WITRI или или други групи.

Сред музикантите, които Geloa арменски-автор на операта в края на деветнадесети век: Армин Дикран Armenne Дикран В операта «Енох» Anouch На Opera най-известните съвременни арменци широко популярни в Армения и в чужбина, и Александър Spendrian Александър Spendarian В операта «мачта» Almast Аз бях поканен Opera House в Ереван на негово име. Също така известни в тази ера на: Karamorza karamourzaИ Ikamalean Yekmalian Кой изразява чрез използване на «» хармония хармония И множеството на гласове в музиката на хор.

"Актив Бизнес и Jawkip симфонична музика и различни групи в Армения в началото на ХХ век, и споделя много от музикантите в тези видове и други музикални композиции, писания преместен от регионална към глобална. Сред тези Arutunyan Aroutunian И Babajanian BabajanianИ Khachadorian Khatchatourian [T], и Oganesyan Oganessian, Всички от тях, родени в края на деветнадесети и началото на ХХ. Външната страна на Армения, работата Hovhans Hovhaness Кой е роден през 1911 г. в Съединените щати, и са били по-арменци му титли, включително и дискусия (Концерт) за пиано с Alotrellat озаглавен «яркостта на светлината» lousadzak, В това число книги, носещи имена на известни личности като арменци: Keremian Hirig khirimian Hairig"И Дюрант ДиранИ Ивич Avak. В Шарл Азнавур Ch.Aznavour Кой живее във Франция, най-известните певци и композитори на арменците извън родината си.

Отнася се за думата "Свободен» Khal Арменски фолклор да пее и танцува заедно. И арменски танци, когато пее, и пее по време на танца. И не на класификацията на песни: Песни на живот и работа песни и песни празници, в допълнение към песните интерес Jawkip, музика, светлина и модерни банди. Освен това, много от популярните музикални инструменти имат подобен формат и име и описание на тези известни на хората от Изтока има своя собствена музика. Сред тези инструменти, струнни инструменти като лютнята и закона и катран Катран (Фондът е 8), И саз (фондът е полу-круша Kalpzk), и псалтира, и Canard Чеп, Както и чрез машини като подуване на корема Aldodok дудук (Baksbp двойно), и Alzornp zourna Това са подобни на Albompard бомбардирам От предците на кларинет, и Altotak toutak Това са подобни на сирената fifreИ Albarcabezok parkapezouk Това са подобни да се доближат до Шотландия. И ударни инструменти: барабани или малки Dehol dehole, Както и дайре duph, И образува голям размер Kalmzahr мащаб, и Anakarp naghara.

Арменската танц Vkadim, както беше, когато останалите народи. Чл се е развило да играят по-жрец или магьосник извън обществената поклонници, облечени в специални униформи от кожата на кози. След това става един танц, извършени от групировката, подписано от машината за контрол на ритъма на движенията на танцьорите. Разнообразието на многообразието от форми на бизнес, накара танцьорите движения и ритми от различни танци са тясно свързани с положението, свързани с духовната работа.
Древният танц на арменците е неразделна част от ритуала на езически храмове и религиозни обреди. После се обърна към физическа подготовка на младите хора да се хранят на бойци, и това е война танц, извършени от млади Itbarzan нож, и се ползва за композитор Khachadorian«Танцът на мечове »е един от танците на балет неговия автор« Gayanh » Gayaneh.

Що се отнася до колективна смесен танц между мъже и жени са вярвали, че са причинени от социални практики, свързани със сватби и партии за брак и церемонията по празниците и някои религиозни ритуали езически ритуал празник Navasart Navassart, Паган и тържества, свързани с нея.

Арменски народни танци от различни събития, включително произход Tootmi Krqsp тамян дърво, кайсиеви дървета и танц, танц и от лош късмет и погребение, което е танц Ganazi и предназначени за изгонване на злите духове, които събират около нос на починалия. Развитието на смисъла на този танц по-късно в чест на мъртви или изчезнали. Там е древен религиозен танц «Majokhabri» makhokabri В изпълнение във фестивали и тъжни поводи, обреди и ритуали на поклонение, свързани с тъга и печал.
Арменски танц не е само популярна в Армения, устройството на мигрантите и бежанците депортирани арменците от техните домове на мигранти и експатриране и израства танци арменски отбори в Иран и Сирия, Ливан и Египет, Северна Америка и други страни; поддържа своята художествено наследство, Kfrqp арменски танцови фолклорни, водена от ливански художник Chegam Задача общество и новото поколение на културното народен танц в Сирия, водена от сирийски художник Авраам Costanian.

Арменската танц модерния танц означава, експресивен «балет», който изглежда начало в Армения в средата на ХIХ век, в зависимост от зрителя и лирична живопис танцьорка в мюзикъли (кратко оперетен) Operette Това е арменски художници, които са работили в дизайна на балетни танци: Arbatov, чието истинско име Yaghia Egeyai Yacoubian Yéghia Yéghiai Yacoubian (1884--1967). Работата извън Армения. П и на художника. Aristakesyan V. Aristakéssian , Който основава на професионалния правителство Студио Изкуството на танца през 1924 г. в гр. Ереван, където изучава изкуството на народни танци и класически изкуството на танца, кавказки, и след това основана през 1937 г. с художника Seronyan Sirounian Денс институт в Ереван. Както и на художника, предназначени Arbatov танци, балет «щастие» на Khachadorian включително картини и популярна танцьорка паспорт, между арменски народни танци и класически танц expressionist, докато предназначени Anisimova Anissimova Балет, народни танци «Gayanh», и ме предназначени. Chanka YE Tchanga Танци балет «Спартак» за Khachadorian добре.


Хишам свещ


Арменски театър

Театър арменски древна история е обиколиха с митове. Отборите играят народен представител страни на религиозни празници и прояви на национално ниво. След разпространението на християнството започва да представлява играе в дворовете на църкви и храмове, както и ограничен театрална работа по такъв начин, че тежък сън, докато на сцената на осемнадесети век. През деветнадесети век, се бащата на Минас Almokhtiari преведени пиеси да представлява училището, а след това взе Москва привлече движение театър, с арменски арменски съветска социалистическа република (по-рано), и в няколко театри на Ереван днес, насочени към превръщането на театралното изкуство за народно изкуство. Е била за създаване на институти за дипломирането театър актьори и режисьори и сътрудници в различните задание на театъра. Един от най-добре известни театри: Драматичен театър Ереван (или театър арменски), Ереван, комедия, театър, театър Ереван правителство. Там са добре известни театри на арменци, включително театър Sonduquean страхотно.


Арменската архитектура и изкуство

Присъединете се към Армения незапомнени времена изкуства, което доведе до археологически Valtnguib за откриване на човешкото жилище, датиращи от неолита възраст (неолит), които до осмото хилядолетие преди новата ера, в епохата на метали (мед и желязо), който до третото хилядолетие преди новата ера, в която се посочва равен функционирането на добива на населението на района и наличието на стабилна цивилизация.

Той допринесе за качеството на архитектура и скулптура в богатите видове Армения страната рок като широко плато с планини. Те се наричат страната в арменски език Karastan Karastan Начин на страната камък.

Връщане модели, стенописи и мозайки в Армения за първи век преди новата ера, и арменски ръкописи MMS (миниатюри) Voqdamha обратно към десети век от н.е. отбележи, че Арменската азбука е разработен в началото на пети век.


Архитектура

А - от самото начало до разпространението на християнството
Завръщането на човешките селища в Армения на осмо хилядолетие пр. н. е., открити в сайтове Argaña Arghana Близо Ovan Аван В западната част на страната, а сайтът е известен днес като Chalni Tbsi Tchalny Tépéssy. Тя също, други селища, датиращи от седмото хилядолетие пр.н.е., останките на сграда от камък и кал Almgmosp намерени инструменти и оръжия от камък, метал и керамика, кукли и модели, е най-старият такъв сайт селища Cnkkawit Chengavit Р. Hrazdan Harazdan Югозападно от столицата Ереван, настоящите Ереван И мястото на Медзамор Медзамор В равнината на Арарат Арарат Които датират от четвъртото хилядолетие преди новата ера. В Etchmiadzin Etchmiadzin Които остават ненаселени до средновековния период, е бил намерен за уреждане обратно към третото хилядолетие преди Христа от населението работи в селското стопанство, животновъдството и знаех, минната промишленост. В района на езерото Севан Sevan Намерени в града е в състояние да Jashin Ldjachen Обратно към третото хилядолетие преди новата ера, градът е известен и от името на Берт Чен Bertchen, И включва жилищни сгради и замък, на площ от около тридесет и пет хектара. В Артек Artik , Които съдържат множество хълмове, е била открита от селището Хъръм Horom От третото хилядолетие пр.н.е., също така, град подсилено от няколко укрепления са построени с камъни Almgmosp кал, продължава в този сайт обитаван до дванадесети век пр. Хр.
Беше отбелязано, че клетката се появява в отделните жилищни Армения през четвъртото хилядолетие преди новата ера и е бил използван в строителството на кал и закръглената форма на строителството в северната част на Армения, а в южните и югоизточните форма е преобладавал в кутията. За съпоставяне на кръгла форма на строителството и на полето в равнината Арарат.

През третото хилядолетие преди новата ера е бил изоставен и имаше кръгла постройка, строителство и колоритен полето на кв. единица в една къща, в която се призовава за засилване на външните стени на сградата, като е дебел, който проправя пътя за появата на града и военна архитектура.

През второто хилядолетие пр. н. е., на града архитектурен еволюира, особено в района между долината на река Gour В Аракс ARAX, Vkbert наземни за повече от десет хектара, и са използвали каменни блокове, строителство и изградени крепости Manifa и са включени в планирането на града алеи и улиците на организацията и се появява на обществени места Kalmabid заседание. Един от най-важните градове в тази фаза Zurakar Zorakar Кой го даде своя собствена, на склона на долината завършва скалист естествена защита им оказваха се нуждаят от много от имунизация. Двата вида на камъни, използвани в сградите на града, на първата нормална стени и втория апартамент, правоъгълни камъни, използвани в тавана на стаите. Мястото на Zurakar (днес се нарича Gucendash Gjochonndache) В допълнение към по-горе характеристики на архитектурата под формата на погребението зали на обща площ от които около сто и петдесет квадратни метра и са гробове в цялата «град на мъртвите» Necropole, Е подбудител на изграждането на общата вяра в момента, е почитането на предците настроение и вяра Banavathm.

Мястото на града Dochaaba Duchba За пример, изграждането на първото хилядолетие преди Христа, и е град, който се намира на южния бряг на езерото Ван Ван, Столицата на Кралство Урарту Урарту През девети век пр. н. е., е на име в регистрите на асирийския цар Салманасар III, както и че градът е на базата на високи скалисти стени, построени по големи камъни, един от които около три метра и всяка стена, състояща се от две успоредни стени, напълнена разликата между два камъка завързана с кал.

Царят беше първият арменски Orgstei Аз Arguichti Е основана през 782 г. пр. Хр. М Iiriboni Сити Érépuni, Според клиновиден документи, намерени в руините на юго-изток от сегашния си капитал, Ереван, е икономически център и административно и военно в равнината на Арарат, и се базира на по-горе четири триъгълни плато, достигайки площ около два хектара, ограден с ограда под базалт, порфир и над калта .

Са открити в руините на двореца на крал асирийски Саргон II (722--705 пр. Хр.) На паметник памет неговите победи на арменци, и ограбва храма на града Mosasir Moussassir , Който се намира между езерото Ван и езерото римляните. Последните археологически данни, че нейните исторически, показа също, че начинът на изграждане на храма, е много подобен стил храм в Акропола Albartinon бележка Otheinp че безпрецедентните три века, а арменски храм скулптури се различават от тези на Акропола, Vosloppea Местни приблизително Месопотамия скулптура в неговата концепция .
Това се забелязва, че изкуството на архитектурата в Армения през първото хилядолетие пр. Хр асирийски ефекти на бременността, и там е друг град, основан от крал Orgstei на първо място в 776 г. пр. Хр. М в северната част на Армения наречена «Oragstei Kinelli» Arguichti KhiniliТя се превърна в отбранителна позиция и икономически намира на пет километра от реката ARAX, тичане до скалистия хълм на Свети Давид. Зона на града близо десет кв. км и включва царският дворец и храм на бог Khaldi Khaldi, И двете с етикет на отбранителна крепост, в допълнение към градските стени.
Системата за градско планиране в царствата на Армения, въз основа на старата крепост построени високо на хълма и околните жилищен район по склоновете на хълма. Дизайнът на Жилищната група се състои от един двор, заобиколен от стаи покрив.

И характеризира царските дворци и благородна къщи, всеки един съдържащ две години и понякога три, са разпределени на първия етаж на доставките и II на условията за живот и прием и наблюдение. Бе определена от арменски градове на деветнадесети век пр.н.е., на системата от напоителни канали и дренажи, като канал Hamiran Chamiran В град Ван. Изграждане и модернизация технологии в Армения в шести век пр.н.е., sapping интерес издълбани в камъка.




Северна фасада на храма на страните от Западните Etchmiadzin



Четвърти век от н.е.)



Заслужава да се отбележи тук, че Армения стана в тази епоха, са защитени от империята на Древна Персия и да получават дял на независимост под върховенството на арменски произход Alorvndonip Ervandouni, И остана в този случай от близо два века от средата на шести век преди новата ера, е бил припомни, арменски градове и сгради в трудовете на историците Херодот (около 484--420 пр. Хр.) И Xinobon (около 420--355 пр.н.е.) ..

След падането на Ахеменидите предметната област Армения от елинистическата епоха с доминираща позиция, простираща се от трети век пр. н. е. до около края на трети век, също влезе в отношенията между изкуството, културата и градските с римляните, тъй като втори и трети век "АД. Е бил в епохата елинистическата, редица градове, включително: Армавир Армавир И Ervandagerd Yervandaguerd И Zarchad Zarichad И Dekkeranagerd Dikranaguerd Фамозен Bmsarhha Bosoarha, чиято височина достига около двадесет и пет метра, а бяха толкова погълната от големината на защитните конюшни жилища и коне. Разкопките разкриха град на гуарани Garni, Лятната резиденция на царя, на царския дворец на бани и подовете покрити с мозайка.

Б - от разпространението на християнството, докато на Съветския съюз
Води до превръщането на арменците на християнството в 301 "АД за промяна на системата на арменската архитектура съгласно ритуалите на новата религия. Корените на Църквата на Etchmiadzin Etchmiadzine Дали майка църква в Армения 301--303 "АД. Смята се, че авторът е по същество една обиколка на Св. Грегор Осветление Григор L'éluminateur Патрон на арменската църква.

Църквата в Армения, първоначално се състои от един район на подобна традиция на бившата езически храмове, е преобразувана в редица езически храмове в християнски църкви, както и решаване на структура заменя олтара платформа е в източната част на църквата, където на масата AutelИ събарянето на някои храмове и църкви, построени в място за повторно използване на камъни, като църква Ovan Аван Кой е построен върху руините на езически храм от първи век пр. Хр.

Развитието на изграждане на църкви в Армения в четвърти и пети век започна да форма, състоящ се от три крила на базиликата се получава от системата [т] Базилика Византийски с отглеждането на духа от арменски произход по отношение на архитектурен стил и украса, включително църкви Kazag Kasagh Както и участието на Achtarak И Dzrzrnavank Dzirzernavank.

Сградите в Армения Albasilikip съдържащ четири или шест чифта колони, а понякога и седем таван мобилни чрез разширяване дори извън източната стена на църквата пространство, за да защити mihrab. В ниши над Albasilikat анимирате три триъгълни покривни покрития (Гейбъл) обхваща mihrab изток. Базиликата на Oerreroik Ererouyk А базиликата "Tikoz Tekir Vchbhan предложения сирийските църкви, като църква Termanin (разрушени днес) и църква на Симеон в северната част на Сирия, особено столиците на колони и прозорци.

Тя купол на Арменската църква в пети век от новата ера и взе очертават формата на кръст в църквата пети и шести век. След това той разработи купол на пирамидата тетраедър в шест или осем лица.

Църквата е Zvartnots Zvartnots, Която е била построена през 642--662. Определение на Gatliq Nerses III Daetsi строителство Nerssés Daietsi III А уникален пример на арменската архитектура, за проектиране и модел на кръгла конус прогресивни и кръгла куполна многоъгълно повърхности. Важно е арменски църкви в седми век, църквата "Св. Hrbasmh Hripsimé На мястото Fagharhabad Vagharchabad Тя е построена по заповед Gatliq Comidas Gomidas.

Водени от държавата Bakradunip Bagratouni Армения в девети век, докато атеист век, към възраждането на ролята на града. В 961 "АД град се превръща в столица на държавата, едновременно появили на този етап името на архитектурата Tredat Tridate Ани, който е построил Великата църква (989--100 m).

Активното строителство на манастири и църкви в Киликия, и особено в дванадесети и тринадесети век, като Дейр Kstnk Khestonk И Дейр Хронос Хронос И Църквата на Hagbat Haghbat, И всички са шедьоври на арменската архитектура през Средновековието, влиянието на Византия и Франкската Amartin на арменската архитектура в онази епоха.
Архитекти арменците също са участвали в планирането на замъци кръстоносците в Киликия и строителство, като градските стени и замъка Ани Сисе Sisse Уважаеми Bbwabadtha вътрешния доведе до седем части на архитектурното се до тялото на Замъка Cess, Castle Ambron Lambron.

Икономическият просперитет в Армения през ХVII век до разширяване на пътната мрежа, в която се призовава за строителството на няколко моста на реките.
Урбанизацията движение е нараснал около арменците в осемнадесети век, най-известен в този етап на семейството на Бейлиан Бейлиан Арменската архитектура Twartt седем поколения по време на Османската империя, и построен на мястото на много заведения.
С - Съветския съюз и извън него

Доминиран системи, архитектурата на съветските Армения, тъй като 1922 г. след стабилността на съветската власт, те са поставили архитектура Александър Tamanian A. Tamanian През 1924, планове за разширяване на града на Ереван, така че той може да съдържа сто и петдесет хиляди нови хора. Въпреки Tamanian прие архитектура съветски модел, основан на по-на класически елементи също бяха въведени от декорации и символи, съставен от традиционни арменски архитектура и фасади сградата са изградени от стоманобетонови конструкции са Ixawha камък и мрамор от кариерите на Армения. Тя е работила в онази епоха на имената на двама израелски архитекти Рафаел арменците R. Israelian И Saravian Sarafian И Mrcarian Маркариан. Има опити да се вдъхновяват съвременната архитектура в Западна Армения, а има и призовава за ваксинация на съвременни инсталации в духа на традиционната Близкия изток арменци.

Скулптура

Придружен скулптура архитектура в Армения, който характеризира езически храмове, колони, столици и в дълбочина Alvsour скулптура в камък, в зависимост от флорални елементи, като храма на крепостта Garni на трети век пр.н.е., и Девин Палас Dvin От четвърти век. Скулптура връзка е доказано, ясно в архитектурата на сградата арменски църкви в различни етапи на развитие.

Мога категоризират видовете архитектурни скулптури в Армения в три категории:
Паметник и арменски кръст и украсили стените на съоръженията.
1 паметник: Паметникът в различни форми Армения украсена с различни видове скулптура, тя често е паметник на база тава може да съдържа от три до seven градуса, но самият паметник се състои от тетраедър е украсена със скулптура се издига около две към четири метра над база, както и да бъде под формата на колона завършва Короната е украсена с каменни кръстове издълбани върху него. Висока паметник на арменски, вариращи от пълно повърхността на Земята между четири и десет метра в някои от тях може да приключи до петнадесет метра. И нито един погребален паметник построен над гроба, или сувенири хроника важни събития, или на лице.

Следва да се отбележи, че на паметника се състоя в християнска Армения на четвъртия век до осми век, бяха по-близо до езически стил, който надделя по-рано в страната, както и между тези две Jnaizian паметник на шести век, един в Utzon Otzoun И един в Agodi Aghoudi Последният е един от върховите постижения в историята на това изкуство.
Налице е паметник, а в манастира Tatv Tathev А височина петнадесет метра, а в стаята Vorautan Vorotan И да върне всички десети век.

2 Стоун кръст арменски: Knew този вид скулптура на името на Khackar и ограничено присъствие в християнския свят на Армения, който се състои от камък височина варира между един метър и два метра и половина, носи надпис в трансгранична Sedh отворен в столицата и е заобиколена от четири украсени с геометрични и флорални дизайни. Скулптурата е създадена в украсата на арменски, стараейки се да прекърши симетрия скучно променят хода на модела през издълбани повърхност.

И обстановка в този вид скулптура скромен целия девети и десети век, а след това все по-съществено значение, тъй като дванадесети век. The Stone кръст арменски паметник в себе си и ще бъде построен върху едно просто правило или по-паметник.

Развитието на изваяни каменни кръстове в Армения и разпространение в цялата страна от ХIV век, благодарение на първенците и търговци, които насърчават изграждането на съоръженията и Decorating храмове и кръстове са били издълбани на няколко обекта, един или по стените.

Арменската каменни кръстове от седмия век след Христа кръст Obelisk Tatv Tatev В Forotnavank Vorotnavank, Както и на Червения кръст Tzagats Tzaghats В Iigknatzr Eghegnatzor Век атеист век "АД, и на Червения кръст, създаден Todifordi Юън Макгрегър Григор Toudevordi От ХII в., и кръстове пещери Oyrevank Ayrivanik От тринадесети век.

3 украсили стените на обекти: Zain скулптура и арменски църкви, и връзките на външни и вътрешни стени, което е от два вида: декоративни геометрични или вегетариански, и клинични изследвания. За скулптура, декоративно рамка врати и са в крак със скоби, докато има скулптура на стените диагностика В горната част на интерфейса, и отговарят на видовете, скулптура, декоративни аксесоари за диагностика и форма на очите улов. Скулптура и по-дълбоко, богат и сложен към всеки детайл, и помага на жизнеспособността на камък в Армения за такива действия. Най-известните декоративни работа са:

Църквата на последиците от Svartnos Zvartnots От седми век, в който цветя арки очертаването на интериора с статуя на светеца над колоната, в пресечната точка на площада, и короните на стълбовете на църквата, украсена с декорации и полемика или да издълбани важна орлов крило събличам.




Миниатюра на Евангелието от осем фотографи (в. 13 m)


Църквата обстановка Ogtmar Aghtamar От десети век, боядисани стени от външната страна е издълбан декоративни пръстени на лозата, нар и зайци с скулптури на светци, цялата дължина, а най-известната скулптура на Дева Мария седи на трона на Христос и част собствениците на даден файл.

Дер Oyrevank на тринадесети век и съдържа група от църкви, някои издълбани в скалата представлява цялото пространство на Църквата и Tdmh от колони и арки и куполи в едно парче. Жилищната стените и купола Nhota видни декоративни животни и обръща внимание.
Дер Nuravank Noravank На четиринадесетото век и църквата състоящ се от два етажа, всеки етаж е украсена със скулптура порта водещи брашно с декоративна дърворезба диагностичен представляващи Христос и Дева Мария и на ангелите, свързани Albwabtan тава двойни симетрични и дело на скулптора Momcik Momik.



Фотография

По-стари модели обратно мозайки намериха в града на Армения Garni, в царския дворец парчета от първия век пр. н. е. В храма парчета от първия век.
И популяризира изкуството на стенопис в средновековната архитектура църквата бе придружен в сянка Lmbat И посадъчен Arouj От седемнадесети век стенописи на църквата преследва Тигран Тигран Honents Ани през тринадесети век.


Каталог на ръкописи (миниатюри) представляват важен изкуството на средновековното изкуство в Армения. Имах запомняне на библиотеките в света, включително и около двадесет и пет хиляди арменци книга собственоръчно. Резервати изследвания институт в Ереван, Армения на име Mentnadaran Mantenadaran Това носи името на автора на арменската азбука около 405 години "АД, Месроб Mctutes Masrop Machtots, Повече от десет хиляди ръкописи, включително почти една трета украсени Baltasawer, и е най-вече религиозни книги, представляващи всички етапи на комикси книга за изкуство в Армения.


Ако за арменците са най-старият ръкопис датирани към 887 години "АД," Евангелието на Библията име Лазарев, на литературни източници потвърждават наличието на училище, за да филм ръкописи в седми век от новата ера в Kamsra_an Kamsarakan. Това е една процъфтяваща изкуство в продължение на три века, за да престанат Oo в началото на ХIХ век.


Арменците започва превежда религиозни книги, история и науката за езика, тъй като на пети век от новата ера, когато арменската азбука е разработен цитиран от първия клиновидно писмо. Смята се, че комикси за първи път са засегнати по отношение на стила на Евангелието на изкуството сирийски Rabbula на шести век от новата ера, от една страна, и на арменски стена изкуство, от друга.

Съдържа Евангелието на известни страници Etchmiadzin през последните четири миниатюри представляват, съответно, Bishara Bishara, Дева Мария и Захария, и зачитане на Маги на Христос и разпятието на Исус, и тези миниатюри, които се различават по стил от останалата част на Библията съдържа миниатюри от и учени вярват, че тези четири миниатюри, датиращи от шести век с Библията се е с дата през 989 "АД, както и че в края на своето съществуване тя е опазването и по този начин е първият известен арменски миниатюри.

Заслужава да се спомене, че Евангелието на плик Etchmiadzin на лицето Besfaihtin от слонова кост, украсени висок релеф изобразяващи религиозни сцени брашно, и ако предметите, изобразени в арменски ръкописи на Новия завет истории са ограничени, различни фотографи, не може да представи за монотонността на тези въпроси, с теми, илюстрирани в някои светски религиозни книги като снимка битка Ovareijer които са се случили 451 години пее в една книга на годината 1482. Изображенията също намери в бележките под линия към основната тема е вдъхновена от ежедневието или сцени на риболов и езически символи и митове.

И прави разлика в някои снимки на модели за арменски дрехи или мебели или инструменти, или на някои от героите в ера. Също така характеризира много от декоративни елементи, които са символ на плодородието и показват на света на безсмъртието и новаторски форми на растения и птици.

Арменската миниатюри могат да бъдат класифицирани в две категории: първи модул помня византийски наследство и смърч и изработката, и втората-популярните и простотата и изразяване, както и да съдържа всички разнообразие от местен характер и ясно.
Сред най-известните модели на първа категория:
Евангелието Etchmiadzin на годината 989 "АД.
Евангелието Mugni на средата-век век атеист.
Молитва книга, която той описва Грегор Midigtse Григор Mlidjetsi Годината 1173.
Евангелието Hagbat на годината 1211 "и" Училище за Багдад, и неговия стил миниатюрни арабски и сирийски от онази епоха.
Потребителят прочитания връщането на царя Hithom секунди, отдадени на фотограф Торос "Рослин Розлин Торос През 1286 година.
Евангелие от тринадесети век и се дължи на фотограф Торос "Рослин Сред най-известните картини ангел Гавриил обещанията на Дева Мария.
Евангелие от осем фотографи от тринадесети век.
Един пример за втора категория:

Евангелие от 1038 година и, когато изображението на иновативни кръщението на Христос.
Евангелие от началото на ХIV век, Саймън Ordjeicti ФАЙЛ Симеон Ardjichti.
Евангелието дата през 1397 ФАЙЛ Ristaks Rstakes В микробуса.
Евангелие от края на четиринадесетия век форми Грегор в Tatv.
Евангелието историк през 1585 година ФАЙЛ Hakoub Tjogaitisi Hagob Tjoughaetsi.
Арменската държава е издала през 1952 г. на първата снимка групата, озаглавен «арменски миниатюри стари», предшествано от изби от едно и също име да се свържат с мисията на проучване и определя света, на руски език. Посланиците N. A. N. Svirine През 1939 г., също са много изследвания по този въпрос във Франция и Съединените щати.

Следва да се отбележи, че Армения е миниатюрен с тези на сирийски, коптски, етиопски и модели важен в историята на изкуството в Близкия византийския период.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Последователи